<< Klik hier om de inhoudsopgave te tonen >> Navigatie: Administraties > SnelStart |
Via het menu Bestand | Administraties kan gestart worden met een (nieuwe) administratie met als uitgangspunt een SnelStart administratie. Hierdoor kunt u verder werken met dezelfde gegevens uit een bestaande SnelStart administartie.
Lees hier hoe een (nieuwe) administratie te beginnen.
U kunt alleen gegevens overnemen uit een SnelStart online cloud administratie. Om te kunnen verbinden met de SnelStart administratie heeft u hier de Cloud koppelsleutel nodig. Wanneer u deze sleutel heeft ingegeven wordt ingelogd in de SnelStart administratie en worden de gegevens ingelezen nadat u op [Nieuwe administratie ... aanmaken] heeft gedrukt.
De volgende gegevens worden overgenomen vanuit SnelStart naar de nieuwe Stip-T administratie:
- Bedrijfsgegevens
- Relaties
(het SnelStart relatienummer wordt overgenomen naar een Stip-T gebruikersveld)
- Dagboeken
- Grootboekrekeningen
(N.B. de grootboekrekeningen moeten in SnelStart zijn voorzien van een RGS code)
- Artikelen