SnelStart

<< Klik hier om de inhoudsopgave te tonen >>

Navigatie:  Administraties >

SnelStart

Via het menu Bestand | Administraties kan gestart worden met een (nieuwe) administratie met als uitgangspunt een SnelStart administratie. Hierdoor kunt u verder werken met dezelfde gegevens uit een bestaande SnelStart administartie.

Lees hier hoe een (nieuwe) administratie te beginnen.

 

U kunt alleen gegevens overnemen uit een SnelStart online cloud administratie. Om te kunnen verbinden met de SnelStart administratie heeft u hier de Cloud koppelsleutel nodig. Wanneer u deze sleutel heeft ingegeven wordt ingelogd in de SnelStart administratie en worden de gegevens ingelezen nadat u op [Nieuwe administratie ... aanmaken] heeft gedrukt.

 

De volgende gegevens worden overgenomen vanuit SnelStart naar de nieuwe Stip-T administratie:

- Bedrijfsgegevens

- Relaties

 (het SnelStart relatienummer wordt overgenomen naar een Stip-T gebruikersveld)

- Dagboeken

- Grootboekrekeningen

 (N.B. de grootboekrekeningen moeten in SnelStart zijn voorzien van een RGS code)

- Artikelen